wtorek, 30 czerwca 2015

22/2015 Wonderful

Kartka urodzinowa dla Ki z okazji Jej 18-tki, którą obchodziła całkiem niedawno :)


Mam nadzieję, że jakby czasem, zupełnie bez sensu, zapomniała jaka jest fantastyczna, ta kartka skutecznie Jej o tym przypomni ;) Mam ogromne szczęście, że kilka lat temu mogłam poznać Ki i że zechciała mnie zaprosić do swojego życia. Gdyby spojrzeć na nas obie z boku, pewnie można by stwierdzić, że więcej nas dzieli niż łączy, ale tak naprawdę uzupełniamy się fantastycznie. I to jest właśnie największe piękno przyjaźni :) Przyjaźni, o której można mówić bardzo wiele, ale słów, żeby ją prawdziwie opisać, chyba nigdy nie wystarczy. 


Ki, dziękuję, że jesteś :*


Ściskam cieplutko,

I.


W pracy wykorzystałam m.in.

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=952&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...