niedziela, 15 lutego 2015

8/2015 Sundat Tag #5 - motyl za szybką

Dzisiaj tag w fioletach, z nutką złota, z motylkiem za szybką:
 

Niedzielne tagi to dla mnie idealna okazja do eksperymentowania z mediami i innymi przydasiami, które zalegają w okolicach mojego biurka. Ostatnio zrobiłam porządki w koszykach z kwiatkami i odkryłam sporo drobnych różyczek i hortensji. W ramach uszczuplania zapasów trafiły na taga ;)


Motyla szybka to nic innego jak opakowanie po ćwiekach, trzymane w szufladzie z myślą o zrobieniu kiedyś shadow boxa. A do całości idealnie pasuje napis z zestawu stempli Darkroom Door, których kocham, ale którego używam niezmiernie rzadko. 


No i na koniec kilka pokrytych crackle accents "smaczków" ;)



Pozdrawiam :)


W pracy wykorzystałam m.in.:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1005&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...