środa, 1 października 2014

25/2014 Organizer na wstążki (dla Rapakivi)

W ramach cyklu Product Zoom na blogu Rapakivi przygotowałam organizer na wstążki na bazie dużych, tekturowych tagów z kiviowego sklepu.


Organizer jest tak naprawdę banalny w przygotowaniu ;-) Na brzegach tagów zrobiłam niewielkie nacięcia odpowiadające szerokościom wstążek. Tekturki pomalowałam na biało, potuszowałam distressami i chalkami Primy. Na tę okoliczność z czeluści biurka wyciągnęłam cudny stempel - tło Darkroom Door ;-P Dodałam kolorowe motylki i nawinęłam wstążeczki. Tagi związałam sznurkiem, ale myślę, że wygodniejsze do ich przechowywania będzie pudełko, o które w najbliższym czasie chyba się postaram :-P



Pozdrawiam cieplutko :-)


W pracy wykorzystałam m.in.


1 komentarz:

  1. Śliczne! Przydałaby mi się większa ilość takich- może wtedy w moich wstążkach byłby w końcu porządek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...