środa, 25 czerwca 2014

12/2014 Zakochane koty :-)

Czyli nietypowa kartka ślubna, którą przygotowałam na specjalne zamówienie dla przesympatycznej Pani Natalii :-) Państwo Młodzi to miłośnicy kotów, stąd para kotków na kartce. To bardzo udany lift tego mojego starocia ---> klik, klik. Od oryginału wolę go 100 razy bardziej, co chyba świadczy o tym, że się rozwijam ;-P


Przy okazji to moja propozycja na kiviowy Product Zoom #3, w którym razem z Noomiy i Rudolphem zmierzyłam się z lnianym sznurkiem ;-P Ze sznureczka stworzyłam kocie ogonki splatające się w serduszko. Sznurek pokryłam gdzieniegdzie cienką warstwą złotej farby akrylowej. Na zdjęciu widać to baaardzo słabo (troszkę na brązowym kotku), więc musicie uwierzyć mi na słowo ;-) Sznurek bardzo dobrze poddaje się różnego rodzaju mediom, a użycie farby sprawiło, że stał się troszkę sztywniejszy i łatwiejszy w układaniu. 


Baza kartki to papiery z kolekcji Lacy Sunset - aktualnie moja ulubiona kremowa koronka nr #5 i żółta, koronkowa strona papieru nr #6, którą tak bardzo umazałam distressami, że straciła całą swoją "żółtość" ;-P

Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak ze sznurkowym tematem poradziły sobie Noomiy i Rudolph zajrzycie koniecznie na blog Rapakivi ---> klik, klik

Pozdrawiam,


Ivy


Lista materiałów:

- papier Warm Memories #8;
- papier Fairy Floss #7;
- papier Lacy Sunset #5;
- papier Lacy Sunset #6;
- wykrojnik Memory Box - Cherish Border Die;
- papierowa koronka Heyda;
- tusze distress: tea dye, antique linen, shabby shutters, spun sugar i victorian velvet. 

2 komentarze:

  1. świetne te kotki w kropki z długaśnymi ogoniskami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam ;-D Pomysłowo- i jajem, a jednocześnie z odpowiednią dawką romantyzmu ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...