sobota, 31 maja 2014

9/2014 Na powitanie Janka :-)

W poniedziałek, w Dzień Matki (jak cudnie, prawda? ;-)) przyszedł na świat synek Katriny, która od samego początku istnienia Rapakivi, dzieli się swoimi pięknymi pracami w ramach naszego DT i jest wspaniałą ambasadorką naszej marki. A poza tym jest też wspaniałą osobą, przesympatyczną i ciepłą dziewczyną, którą miałam okazję poznać parę dobrych lat temu i naprawdę ogromnie cenię sobie tę znajomość :-)

Razem z innymi projektantkami z kiviowego DT przygotowałam dla Kasi i Jej męża małą niespodziankę - gratulacyjną kartkę z okazji narodzin synka.


Karteczka jak widać jest całkiem prosta - na bazie delikatnego, błękitnego kiviowego papieru Hot&Cold, ozdobiona słodką girlandą - sznurkiem z praniem ze Scrapińca. Tekturkę pomalowałam kredowym, miętowym tuszem Primy (który pokochałam od pierwszego użycia ;-)) oraz tuszem distress. Całość ozdobiłam też moimi ulubionymi dodatkami ;-)


Prace pozostały Dziewczyn z naszego DT znajdziecie tutaj ---> kilk, klik

Pozdrawiam,

Ivy

Lista materiałów:

- baza do kartek w kolorze białym;
- papier Hot&Cold #1;
- tekturka: dziecięce pranie;
- półperełki w kolorze białym;
- sznurek lniany;
- tusze Distress: Faded Jeans i Tumbled Glass;
- tusze Prima Chalk Edger: White i Pastel Green;
- kosteczki dystansujące 3D.

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dziękuję za kartkę, a przy okazji za te niezwykle miłe słowa, które dopiero teraz przeczytałam. :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...