środa, 4 września 2013

Jesiennie :-)

Na blogu Rapakivi w sierpniu inspirowaliśmy Was owocowo. Z tej okazji zrobiłam kartkę z olbrzymim bukietem. Miała być "tradycyjna" kartka z wywiniętym rogiem, ale nawtykałam tyle kwiatków i owoców, że gdzieś mi ten róg zaginął ;-P


Dzięki kolorystyce i wykorzystanym owocom kartka ma taki trochę jesienny charakter, który bardzo lubię. 


Żałuję, że w scrapowaniu jesienne tematy tak szybko umykają. Ledwo skończą się wakacje, a już powolutku zaczynamy myśleć o Świętach... A ja uwielbiam jesień, a właściwie takie późne lato, jak to które mamy właśnie za oknem. Barwne kwiaty w ogrodzie, owoce na drzewach, pierwsze spadające złote liście. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku :-)

Pozdrawiam cieplutko :-*

Ivy


Lista materiałów:

baza kwadratowa 13,5 x 13,5 cm;
- papier Just a Note #4;
- papier Be Optimistic #5;
papierowa serwetka 10 cm;
kremowe astry;
papierowe kwiatuszki w kolorze cytrynowym;
drobniutkie różyczki w kolorze koralowym;
owoce głogu 10 mm ciemnoczerwone;
- moja ulubiona koronka gipiurowa :-)
- tusz distress w kolorze shabby shutters.

2 komentarze:

  1. Piękna optymistyczna jesienna karteczka. Oby nasza jesień była taka złoto-pomarańczowa, jak Twoja kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...