niedziela, 17 marca 2013

Wiosenne inspiracje dla Rapakivi :-)

W czwartek na blogu Rapakivi rozpoczęliśmy przygotowania na powitanie wiosny. Codziennie, do 21 marca każda z projektantek z DT będzie prezentować swój sposób na wiosenne dekoracje domowe. Dzisiaj przyszła kolej na mnie, więc przygotowałam taką skromną zawieszkę:


Jej bazą jest rolka po taśmie klejącej, które uparcie przechowuje z myślą, że kiedyś się na coś przydadzą. Już raz mi posłużyły jako baza biurkowego przybornika, ale to było baaardzo dawno temu.... No więc w końcu nadszedł czas na reaktywację ;-)

Rolkę uciapałam farbą akrylową, okleiłam "Joyowym" papierem i dodałam moje ulubione kolorowe wstążki, kolorowe kwiatki i perełki. do tego fruwające motylki trzepoczące skrzydełkami z kalki technicznej. No i mój ulubiony ostatnio wykrojnik - kwiatowy wianuszek w wersji zdekonstruowanej ;-P

Zdjęcia niestety są jakości średniej - słońce chwilowo schowało się za chmurami, a do tego obiekt fotografowany był trochę ruchliwy o_0



Pełne materiałoznawstwo znajdziecie oczywiście na blogu Rapakivi. Zobaczcie też koniecznie prace pozostałych Dziewczyn z DT :-)

Udanej niedzieli Wam życzę :-)

Ivy

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...