sobota, 10 listopada 2012

Urodzinowe blog hop dyktando :-)

W ramach pierwszych urodzin Rapakivi przygotowałyśmy dla Was kartkowe blog hop dyktando, w którym można wygrać fantastyczny zestaw produktów. 





Jeżeli bierzecie udział w naszej zabawie to znaczy, że przywędrowaliście tutaj z bloga Asicy.p a Waszym kolejnym przystankiem jest blog Karmeleiro. Zanim jednak wyruszycie w dalszą podróż mam dla Was wskazówkę:

Zabieramy się do przygotowania naszej kartki :-)

Krok 1. 

Część frontową naszej bazy "łamiemy" w połowie jej długości. Do części frontu poniżej zgięcia przyklejamy kwadratowy kawałek papieru wielkości naszej bazy. Przyklejamy mniejszy kwadrat. Przed przyklejeniem możemy jego brzegi postrzępić, potuszować albo dodać przeszycia.


Jeżeli nie bawicie się jeszcze z nami, szybko zajrzyjcie na blog firmowy Rapakivi, gdzie znajdziecie wszystkie potrzebne informacje. Nie wahajcie się zbyt długo, bo nasze urodzinowe wyzwanie trwa jedynie do 12 listopada do północy Smile

Udanej zabawy Smile

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że z tego opisu dobrze wyczytałam rodzaj kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..mam nadzieję,że sobie z tym poradzę:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. JA MAM PROBLEM Z TY ŁAMANIEM

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam wziąć w tym udział ALE powiem szczerze ... ja nie kumam nic !!! :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzi o kartkę sztalugową... ???kumam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok. :D
    Lecę dalej.
    Dziękuję za jasny krok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wiem o co chodzi z tym łamaniem. Mógłby ktoś to napisać innymi słowami?

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam zapisałam i idę dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...