niedziela, 25 listopada 2012

Ślub w bieli

W przerwie między świątecznymi pracami (które w ostatnich dniach powstają trochę w bólu i w męce, bo pogoda za oknem nie sprzyja wprawianiu się w bożonarodzeniowy klimat) kleję sobie pudełeczka na różne okazje.

Jako jedno z pierwszych powstało to:


Calutkie białe wykonane z papieru wizytówkowego "biały len", wytłoczonego bardzo eleganckim folderem do embossingu (jednym z dwóch przeze mnie posiadanych ;-P). Z zewnątrz bardzo proste, kryje bogate wnętrze.

Na środku umieściłam kompozycję z kwiatów (dużych różanych pączków i trochę mniejszych eleganckich róż) i motyli. Gdzieniegdzie ozdobiłam ją moimi ulubionymi perełkami.


Po bokach znalazło się miejsce na kieszonki na prezent pieniężny albo los szczęścia ;-) życzenia i dopasowany do okazji cytat.


Napisy wydrukowałam na supergładkim smooth absolute white

Wyszło prosto i elegancko - dokładnie tak, jak chciałam :-)



Udanej niedzieli Wam życzę :-*

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...