niedziela, 18 listopada 2012

Pochwała prostoty

Proste, ale warstwowane (na zdjęciach niestety słabo to widać) kartki świąteczne. Uznałam, że śliczny napis Joli nie potrzebuje zbyt bogatej oprawy :-) Wydrukowałam go na papierze "plaster miodu", poprzecierałam tuszami distress, co podkreśliło jego delikatnie vintage'owy charakter.

Wersja zielona z papieru Winter Elegance #6.


Listki ostrokrzewu wycięłam z intensywnie zielonego papieru cactus green, pokrytego błyszczącymi perfect pearls - nawet wyjątkowo trochę błysnęło mu się na zdjęciu ;-P

 
Wersja czerwona na bazie Hot&cold #5.


Listki ostrokrzewu to pobrudzony złotą farbką papier fawn, do tego pięknie błyszczące kuleczki głogu.


I na koniec złota - z papieru Hot&cold #4.


I te same listki co w wersji czerwonej, ale tym razem w towarzystwie małych i dużych perełek.

 
Pewnie powstaną jeszcze inne wersje - napis ciągle u mnie na warsztacie ;-)

Pozdrawiam :-)

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...