wtorek, 6 listopada 2012

Na dobry, nowy początek :-)

Po dwóch miesiącach wracam do blogowania i do tego wracam w klimatach... świątecznych. Wiem, że o tej porze to nic szczególnego, bo na wielu blogach sezon bożonarodzeniowy już w pełni, ale ja jakoś nigdy nie lubiłam tych przedłużających się świąt. Co zazwyczaj skutkowało tym, że potem nie starczało mi czasu na zrobienie właściwie niczego. Więc w tym roku się zawzięłam, włączyłam sobie swoje ulubione mniej lub bardziej świąteczne przyśpiewki i zabrałam się do pracy. Na początek powstały trzy kartki w podobnym klimacie. Wzorem lat ubiegłych króluje u mnie ostrokrzew - mało polsko-świąteczny, ale podoba mi się ogromnie. W tym roku zamiast dziurkaczy - wykrojnikowe gałązki, które były częścią mojego prezentu urodzinowego razem zresztą z poinsecjami i paroma innymi cudeńkami, które testuję w ostatnim czasie. Urodziny co prawda były 2 miesiące temu, ale jak człowiekowi czasu na nic nie starcza, to nawet ulubione hobby musi iść w odstawkę :-/

Zanudzać materiałoznawstwem nie będę, bo zainteresowani znajdą wszystko na blogu Rapakivi. dodam tylko, że w roli głównej papiery z najnowszej kolekcji Hot&cold :-)



 

 

 

 

Kolejna część moich zmagań z tematyką świąteczną już wkrótce ;-)

Pozdrawiam cieplutko :-*

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...