czwartek, 9 sierpnia 2012

Ślubna elegancja

W niedzielę na blogu firmowym Rapakivi ruszyło kolejne wyzwanie, w którym do wygrania jest bon na zakupy w kiviowym sklepiku. 

Tym razem wytyczne podała Joasiunia, która zwyciężyła w czerwcowej edycji naszej zabawy. Miało być ślubnie, elegancko i kwiatowo. Jako, że ostatnio jestem zajęta przygotowaniami do własnego ślubu i tysiącem innych spraw nie przygotowałam żadnej nowej pracy, ale skorzystałam z takiej trochę starszej (co widać po dacie na kartce) jeszcze nie publikowanej :-) Przygotowałam ją dla naszego firmowego informatyka, a właściwie dla jego brata, który w czerwcu wziął ślub.


Postawiłam na smakowite połączenie wanilii z miętą ;-P czyli w głównej roli Winter Elegance #2 z dodatkiem Be optimistic #6. Do tego kompozycja z kwiatków (m.in. tych mniejszych różyczek i tych trochę większych), motylek, papierowe koronki i trochę maleńkich perełek. Czyli mówiąc krótko: wszystko to co lubię :-)

Zachęcam do udziału w wyzwaniu. Ślubne prace robi się bardzo przyjemnie, a do tego nagroda jest kusząca (i losowana przez random ;-))

Wracam do pracy, chociaż ta pogoda za oknem zachęca jedynie do spania :-/ Mam nadzieję, że przynajmniej u Was świeci słońce :-)

Buziaki :-*


6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...