niedziela, 5 sierpnia 2012

Ruda, zmasakrowałam Twoje zdjęcie ;-P

Taki mały komunikat dla mojej siostry, która na szczęści go nie przeczyta tak szybko, bo jest gdzieś pod niemiecką granicą i aktualnie nie ma dostępu do netu... uff...

Ale z drugiej strony czy zmasakrowałam tak bardzo?


Scrap przygotowany na drugi dzień inspiracji z Asicowymi papierami w roli głównej. Chciałam udowodnić, że to kolekcja niekoniecznie romantyczna i mam nadzieję, że tym LO trochę mi się to udało. Piękne papiery połączyłam z prawdziwym miszmaszem dodatków (trochę na chybił-trafił licząc, że wyjdzie mi coś fajnego). Jest bilet z trójmiejskiej skm, kawałek miarki z ikei (będzie jej dużo więcej, bo podczas ostatniej wizyty wyniosłam całkiem sporo :-))), zegarowy stempelek (scrapowa pamiątka z wyjazdu do Holandii - normalni ludzie kupują breloczki-chodaczki...), skrapińcowe zawijasy, epoksydowy ćwiek, dobrze wszystkim znane kwiatuszki, wstążka w groszki, mój ukochany sznurek, jest trochę disstresów herbacianych, glossy i crackle accents, całe mnóstwo przeszyć i pasta strukturalna, która debiutuje w moich rękach ;-))) 
 
I tło, kremowe tym razem, ale nadal jednolite, bo na takich pracuje mi się najlepiej. To już mój trzeci scrap w ostatnim czasie, a kolejne czekają aż je wreszcie dokończę. Idę jak burza ;-P

Garść szczegółów:




Będzie jeszcze trzecia część inspiracji z "Pastelową Rapsodią", zdecydowanie bardziej skromna i mniej szałowa (na blogu Asica-scrap już ją znajdziecie), ale to pokażę jutro :-)

Buziaki :-*

4 komentarze:

  1. Genialnie Ci to wyszło, wiesz? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! Bardzo podoba mi się kontrast między fotką a delikatnym tłem, no i te wszystkie detale, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadrabiam blogowe zaległości i dopiero teraz trafiłam na tego scrapa... a jest naprawdę świetny! Podoba mi się zwłaszcza kompozycja oraz kontrast pomiędzy zdjęciem a kolorami papierów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...