wtorek, 7 sierpnia 2012

Pocztowy tag

Uwielbiam tagi. Kiedyś Adaśko zapytał mnie, a po co właściwie robi się takie tagi, bo właściwie nie mają żadnej funkcji użytkowej. Otóż tagi robi się po to, żeby ładnie wyglądały ;-P Poza tym mnie osobiście sprawiają one dużo satysfakcji - właśnie to, że nie mają jakiegoś szczególnego przeznaczenia sprawia, że mam to fantastyczne poczucie, że robię coś tylko dla siebie. I to właśnie jest w nich takie fantastyczne :-)

Na trzeci dzień inspiracji na blogu firmowym Asica-scrap przygotowałam właśnie taga - monochromatycznego i bardzo minimalistycznego jeśli chodzi o dobór dodatków. I jak się okazało, bardzo pocztowego ;-) Chciałam pokazać, że mimo, iż "Pastelowa Rapsodia" jest piękną, bardzo bogatą w kwiatowe wzory kolekcją można wykorzystać ją także w takich stonowanych pracach.



Więcej szczegółów znajdziecie na blogu Asica-scrap.

Ściskam :-)

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...