środa, 4 lipca 2012

Podziękowanie od przedszkolaków

Zostałam całkiem znienacka poproszona o przygotowanie kartki z podziękowaniami dla wychowawczyni w pewnym przedszkolu, do którego uczęszcza moja kuzynka. Kartka miała być ze zdjęciem przedstawiającym całą klasę, więc pomyślałam, że fajnie by było, żeby była to też ramka, którą można gdzieś sobie postawić. Pomysł był całkiem fajny, a potem dostałam zdjęcie... Jedyne, na którym były wszystkie dzieciaki pochodziło z klasowych mikołajek!!! Hmmm, pomyślałam, całkiem oryginalnie ;-P I zrobiłam takie coś:


Rameczka jest właściwie całkiem prosta, bo nie chciałam przedobrzyć z dodatkami (i ciężko było mi dobrać coś do zdjęcia, nie da się ukryć...).


Ramka jest właściwie kieszonką, z której można wyciągnąć zdjęcie. Na wszelki wypadek, gdyby na zakończeniu roku klasa dorobiła się innej fotografii, albo gdyby pani miała ochotę wymienić je na czarno-białe. W środku znalazło się miejsce na życzenia, listę uczniów oraz ich własnoręczny podpis (czego nie będę pokazywać ;-P).

A to dowód, że kartka jest ramką:


Szczegółowe materiałoznawstwo znajdziecie na blogu Rapakivi.

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...