wtorek, 8 maja 2012

Pole pełne inspiracji :-)

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami pewną bardzo radosną dla mnie nowiną. Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współpracy przez właścicielkę pewnego fantastycznego portalu zrzeszającego ludzi pełnych pasji i inspirujących, wręcz zarażających swoją twórczością innych. I pomyślcie, że pośród tak wielu wspaniałych osób znalazło się także miejsce dla skromnej mnie :-))) Nie muszę mówić chyba, jak bardzo dzięki temu "urosłam" ;-)

A o jaki portal chodzi? Oczywiście o


Od piątku pośród innych inspirujących pomysłów możecie znaleźć także kurs na "wybuchową karteczkę" mojego autorstwa. O dokładnie taką:



Serdecznie zapraszam :-)

PS. Zapraszam również na kolejne wyzwanie Rapakivi na naszym firmowym blogu. Do wygrania bon 50 zł na kiviowe produkty.

Buziaki :-*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...