czwartek, 19 kwietnia 2012

Hurtowo i ślubnie

Ostatnio zajęłam się pracą... hurtową :-) Powstało nieco zaproszeń i innych ślubnych akcesoriów.

Dla pewnej przesympatycznej pary powstały zawieszki i winietki, które stanowiły dekorację weselnych stołów. Ślub jak najbardziej wiosenny, a skoro wiosna to oczywiście kwiaty i zieleń (ulubiony kolor Panny Młodej). Kolorystyką i wyglądem pasowały do przygotowanych wcześniej zaproszeń, których niestety nie pokarzę, bo nie mam zdjęcia ;-P

Zawieszki ze stosownym wierszykiem wybranym przez Państwa Młodych:

I winietki:

Wyprodukowałam też zaproszenia, w liczbie 55 sztuk + 15 wyglądających identycznie zawiadomień (które różnił jedynie okładkowy napis) na sierpniowy ślub mojej koleżanki.

Główną ozdobą karnetów jest oczywiście... zdjęcie szczęśliwych narzeczonych :-)))

Do tego słonecznie żółta (prawdziwie letnia), dziurkaczowa koronka, brzoskwiniowy kwiatuszek, delikatna kokardka i listki ozdobione crackle accents (łącznie 140 dużych i 210 małych listków... grr...). W rzeczywistości całość była bardziej dopasowana kolorystycznie, niż widać to na zdjęciu ;-)


Buziaki :-*

1 komentarz:

  1. ale wspaniały ten hurt!!!!!!
    robisz takie delikatne i romantyczne prace,bardzo mi sie to podoba:)
    a zaproszenie ze zdjęciem to wspaniała pamiatka:)
    ślicznie!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...