sobota, 14 kwietnia 2012

Black&white - wyzwanie rapakivi #4

Dziś na blogu Rapakivi rozpoczęło się kolejne wyzwanie, wyjątkowo opóźnione w związku ze świąteczną przerwą. Tym razem wytyczne podała nam Natka - trzeba stworzyć kartę z czarnym elementem (papierem we wzory, ew. jakimś dodatkiem, sam napis nie wystarczy ;-P) oraz embossingiem na zimno, czyli wytłaczaniem.

Ja stworzyłam prościutką, czarno-białą kartkę. O taką:

Jako że jestem szczęśliwą posiadaczką aż jednego folderka do embossingu (kupionego na próbę i ze względu na atrakcyjną cenę ;-P), musiałam użyć go koniecznie. A jeśli chodzi o czarne elementy... hmm... jedyna czarna rzecz na moim biurku to puder do embossingu. Więc pojawiły się embossowane kwiaty. Do tego kilka kwiatuszków zrobionych przeze mnie własnoręcznie na bazie perłowych pręcików i filtrów do kawy. I oczywiście motylki z kalki ozdobione maleńkimi perełkami i biała wstążka w czarne groszki.

Kartka jak już wspomniałam bardzo prosta, ale na więcej nie starczyło mi niestety sił. Leżę w łóżku powalona jakimś bliżej niezidentyfikowanym choróbskiem :-/ Ale na szczęście powoli już wracam do stanu używalności.

Zachęcam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. Nagroda myślę, że jest atrakcyjna - 50 zł na zakupy w naszym sklepiku :-) A zwycięzcę losujemy randomem, więc absolutnie każdy ma szansę na wygraną! Szczegóły znajdziecie na blogu Rapakivi. Tam możecie też zobaczyć prace pozostałych Dziewczyn z DT.


Pozdrawiam :-)

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...