piątek, 16 grudnia 2011

Zawieszki last minute :-)

Dziś na blogu Rapakivi dzielę się z Wami moim pomysłem na świąteczne zawieszki do prezentów. Bileciki są całkiem proste - jedyna trudniejsza rzecz to wycięcie "zakładki", która pozwala na ich zamknięcie. Do wykonania zawieszek użyłam papierów z kolekcji A Time4Joy - #2 i #6. Przyznam szczerze, że niezbyt lubiłam dwustronne papiery, ale jakoś ostatnio zaczęłam zauważać ich zalety. W związku z tym, że papier jest gruby, użyłam go jako bazy bez potrzeby naklejania go na brystol czy papier wizytówkowy. Nie dość, że oszczędziło mi to sporo pracy, nie musiałam czekać, aż klej wyschnie i do tego wyszło estetycznie: i paluchy czyste i plam od kleju nie ma ;-P Jedynie w środku zawieszek wkleiłam kawałek papieru - jest to miejsce na wpisanie imienia obdarowanej osoby.



Pozazdrościłam Moni jej uroczych papierowych rozetek (o na przykład tych czy tych) i postanowiłam wyprodukować własne. To one są główną ozdobą moich zawieszek. Przykleiłam też kilka dziurkaczowych śnieżynek - wycięłam je z papieru Winter Elegance #2 i pokryłam glossy accents. Dodałam też moje ulubione perełki. Do każdego bileciku przyczepiłam też wstążeczkę do zawieszenia na prezencie. Przez każdą przewlekłam drewniany koralik.


Zawieszki rzutem na taśmę zgłaszam na wyzwanie Craft Artwork.

Pozdrawiam :-)

1 komentarz:

  1. Śliczne i pomysłowe zawieszki, podobają mi się bardzo :) Rozetki wyszły Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...