piątek, 9 grudnia 2011

Odrobina świątecznych inspiracji :-)

Na blogu Rapakivi od jakiegoś czasu dzielimy się z Wami naszymi pomysłami na świąteczne dekoracje i ręcznie wykonane prezenty. W tym tygodniu na firmowym blogu pojawiły się dwa moje posty. Dziś chcę Wam zaprezentować moje prace tutaj :-)

Pierwsza z nich to kartka w dość nietypowym kształcie, bo w formie gwiazdki. Myślę, że to idealny kształt dla świątecznej kartki :-) Wykonałam ją na bazie dwóch papierów z kolekcji A Time4Joy - #2 i #6. Z racji wyjątkowego kształtu (i trochę dlatego, żeby nie było problemów z otwieraniem), moja kartka nie jest zbyt naładowana ozdobami. Jest na niej tekturowa śnieżynka pomalowana farbką akrylową i ozdobiona perełkami. Są też gałązki ostrokrzewu - małe, czerwone kuleczki imitujące owoce i listki wycięte dziurkaczem i ozdobione brokatem. No i oczywiście napis własnoręcznie wyprodukowany w wordzie ;-)

Kartka wygląda tak:



Jeśli podoba Wam się moja gwiazdkowa kartka - zajrzyjcie na bloga Rapakivi, gdzie znajdziecie krótki przepis na bazę :-)

Druga praca to ozdoba do domu, a konkretniej zimowa zawieszka na drzwi. Wykonana jest na bazie tektury introligatorskiej oklejonej papierem Winter Elegance #2. Jej główną, podobnie jak w przypadku kartki jest tekturowa śnieżynka. Pokryłam ją złotą farbą akrylową i glossy accents. Dodałam też "znaczkową" ramkę wykonaną własnoręcznie z tektury introligatorskiej. Do tego nieodłączne gałązki ostrokrzewu, tym razem w kolorze złota i kilka mniejszych śnieżynek wyciętych z papieru.

Całość prezentuje się tak:



Zdjęcia zawieszki są niestety średnie... Paskudna pogoda za oknem nie pozwoliła mi zrobić lepszych :-/ Więcej szczegółów i zdjęć zawieszki znajdziecie na blogu Rapakivi.

Pozdrawiam serdecznie ;-)

1 komentarz:

  1. cudne prace! ta kartka jest przepiękna, nietypowa i tag z taką ilością gwiazdek, że wygląda niezwykle leciutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...