piątek, 4 listopada 2011

Z groszkową wstążeczką

Jakiś czas temu obkupiłam się w pasmanterii w całe kilometry wstążek. Zazwyczaj używam jednokolorowych tasiemek - jakoś takie proste wstążeczki lepiej komponują mi się ze wzorzystymi papierami. No, ale kiedy zobaczyłam te cudne atłasowe tasiemki w groszki, nie mogłam się nim oprzeć. Groszki po prostu uwielbiam, więc zamiast przestać na jednej rolce, kupiłam ich pięć :-)

W pierwszej kartce użyłam białej wstążeczki w czarne groszki. Przygotowałam ją już dawno, na pierwsze kartkowe wyzwanie Scrapujących Polek, ale zapomniałam opublikować na blogu o_O Według wytycznych wyzwaniowych kartka miała być podłużna (dopasowana do koperty w rozmiarze DL), z trzema kwiatkami, wstążeczką i papierem w paski. Wyszło takie coś:



Druga kartka też powstała jakiś czas temu w wyniku testowania nowych przydasi. Podobnie jak pierwsza ma wymiary zbliżone do koperty DL. Wykorzystałam do niej czerwoną tasiemkę w białe groszki. Prócz zielonych listków jest to jedyny kolorowy akcent w bardzo stonowanej kartce w "starociowym" klimacie. Całość prezentuje się tak:




Przy okazji chciałam bardzo podziękować za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednim postem :-***

Pozdrawiam cieplutko :-)

4 komentarze:

  1. swietne!
    1.za kompozycję kwiatową!
    2. za tak dużo elementów, co jest genialne i do czego bym chciała dążyć u siebie!
    CUUUUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. super obie- ta pierwsza podobam i sie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne obie! Druga powaliła mnie zastosowaniem wstążki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej obie są tak cudowne, że aż brak słów!! :) No i te wstążeczki w groszki - smakowite! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...