niedziela, 12 września 2010

Takie sobie 3D

Czyli kartka z warstwowo układanym obrazkiem, przygotowana na wyzwanie Brises, oczywiście na portalu Polki Scrapują. Wyzwanie okazało się dla mnie dość trudne. Zwłaszcza, że dużo więcej czasu zajęło mi wymyślanie tej kartki, niż samo jej zrobienie. Niestety nie posiadam żadnych kolorowych obrazków, których można by użyć do wykonania takiej kartki, więc musiałam coś pokombinować ze stempelkiem ;-)

A oto efekt:


No i warstwy:


Inne prace Dziewczyn z Zespołu oraz Uczestniczek portalu można jak zwykle zobaczyć w odpowiednim albumie, o tu.

Miłego dnia :-)

2 komentarze:

  1. mnie się ten Twój kwia 3d brdzo podoba, w kształcie, kolorystyce i w całości kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wcale nie jest to takie sobie - tylko piękne i klasyczne 3d:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...