środa, 19 maja 2010

W morskich klimatach

To moje drugie wyzwanie na portalu Polki Scrapują, tym razem w kategorii Mixed Media. Temat zadania brzmiał: rzeczy znalezione.

Ja znalazłam:
- kawałek tektury schowany za szafką, wśród sterty brystoli;
- gazę w domowej apteczce;
- skrawki rustykalnej kanwy w pudełku z przyborami do haftowania i niebieską mulinę;
- kawałeczek wstążki z bukietu;
- małe kawałki bursztynu w butelce z nalewką ;-) i duże wśród materiałów do robienia biżuterii;
- muszelki własnoręcznie zbierane na plaży we Władysławowie;
- pocztówkę - wiem, że zbieranie pocztówek z miejsca, w którym właściwie się mieszka jest trochę dziwne, ale... teraz przynajmniej mam usprawiedliwienie ;-)

Dodałam do tego trochę farby akrylowej, lakier do spękań, przeźroczystą konturówkę do szkła (którą jak zwykle słabo widać na zdjęciach, ale mimo to jest) i notesik z karteczkami samoprzylepnymi.

Wyszło to:




Zapiśnik do powieszenia na ścianie z miejscem na przymocowanie długopisu.

Pozdrawiam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...